Ordu

• Yorumlar
ALMAN VE İSVİÇRELİ KARAVANCILAR VONA’DA
Abone ol
Karavan yaşantısına gönül vermiş yabancı turistler Levent Bilgiç rehberliğinde Perşembe Çaka‘da genç girişimci Selçuk Oğuz Baş’a ait Gölge Kamp Çavuş’un Yeri Plaj ve Kamp alanında mola verdiler.

Levent bilgiç şunları söyledi: İstanbul’da yaşıyorum. Otuz üç yıldan bu yana tur rehberiyim. Ağırlıklı olarak Alman dilinde ülkesel rehber olarak çalışıyorum. Geçen yıllar içerisinde değişik turlarda görev aldım. Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden gelen misafirleri gezdirdim. Bu sene ilk defa artık organize turlardan sonra karavanlarla yapılan tur dünyasına giriş yapmış oldum. Benim içinde değişik ve güzel bir deneyim oluyor çünkü daha önce böyle bir deneyimim olmadı. Bu karavan dünyası açılan bu pencere gerçekten çok farklı bir olay. Burada yeni yeni dostlar ediniyoruz. Sağ olsun işletme sahibi Selçuk Bey büyük bir misafirperverlik gösterdi. Bu Alman ve İsviçreli dostlarımız bizi buldular ve rehber olarak yardımımızı rica ettiler. Şu an on araçtan oluşan bir karavan topluluğunun beş tanesi İsviçreli, üç tanesi de Almandır. Gerisi bizim hizmet araçlarımız, bizim ekip arabalarımız misafirlerimizdir. Turizmin pilot ülkeleri dediğimiz yerlerden geliyorlar.

ÇOK PARA HARCARLAR

Bunlardan en önemlisi Almanlar. Bunlar gezdiklerinde çok para harcarlar. İsviçre, Avusturya buralarda çok önemlidir para, harcamayı çok severler. Bu misafirleri buralara çekmek getirmek çok önemlidir. Bunu başarmak gerekiyor. Bu benim ikinci turum. Önceki turumda daha fazla araç vardı. (15’in üzerindeydi). Ağustos ayında yine bir turum var. Eylül ayında var gurubumuz. İpsala’dan giriş yaptı. Tekirdağ’da geceledik. İstanbul’da üç gece kaldık. Oradan sonra sırasıyla Zonguldak, Sinop ve burada Çaka’dayız. Buradan yarın Trabzon’a geçiyoruz. Bir gece Hopa’da kalıyorlar ve oradan Gürcistan sınırından bizlere veda ediyorlar. İnşallah dönerlerse onları Doğubayazıt’ta karşılayacağım. 1 hafta 10 gün Türkiye’de ağırlayacağız.  O zamanki rotamız Erzurum, Erzincan, Hattuşaş ,Kapadokya olacak şekilde planlanmış durumdayız.

BURALAR CENNET GİBİ

Biz şirket olarak tam bir ekibiz ve onların yolda kalmamaları için her önlemi aldık. Benden sonra da onları Gürcistan’da karşılayacak bir arkadaşımız var. Bunların rotası Gürcistan, Ermenistan, Azerbaycan, Özbekistan Taşkent’ten Buhara’dan Tebriz’i de gezdikten sonra İran’dan Türkiye’ye Doğubayazıt’tan Gürbulak sınır kapısından geri dönüş yolculuğu başlıyor. Aslına bakarsanız bunların rotasında Türkiye yok. Rusya-Ukrayna savaşı nedeniyle bunlar rotasını buralara çevirdiler. İşte biz Türkler bunu ülke turizmi açısından iyi değerlendirip nokta atışı yapmalıyız. Biz grup olarak bu tesisten memnunuz. Biraz şansa geldik. Karadeniz karavan turizmi açısından biraz zayıf ancak çalışmalardan haberim var. Bu açığı kısa zamanda kapatacaktır. Buralar cennet gibi yerler…

İNTERNETTEN ARAŞTIRDIK

Misafirlerimizin hepsi 60 yaş üstü insanlar zaten buradan memnun olmasalar anında söylerler. Biz burayı internetten yani sosyal medya üzerinden inceleyip araştırıp aldığı puan üzerinden tercih ettik. İyi ki de gelmişiz, güzel dostlar edindik. Tekirdağ güzeldi, Sinop güzeldi. Buralar güzel bir sahil, güzel bir plaj ve kumsal var. Burada tam onların aradığı sessizlik ve sükûnet var. Onları Hoynat’a ve Yason’a götürdük. Rüzgarlı olmasına rağmen çok beğendiler, mutlu oldular, fotoğraflar çektiler yani kısacası geldiğimize çokta memnun olduk. Diğer turlarda yine karavancı yabancı misafirlerimizle Perşembe’ye Çaka’yı yeniden görmeye geleceğim.

ORDU’YU VE PERŞEMBE’Yİ TEMSİL EDİYORUZ

İşletme sahibi Selçuk Oğuz Baş ise iş yerini şöyle anlatı: Çaka Plajı’nda Gölge Kamp Çavuş’un yerinin sahibiyim. Yaklaşık 12 yıldır bu işle uğraşıyorum. Her geçen yıl gördüklerimizle, yaşadıklarımızla, tesisimize gelen misafirlerimizin dilek temenni ve önerileri ile birlikte kendimizi her sene bir adım daha ileri taşımaya gayret gösteriyoruz. Ordu’nun Perşembe’nin turizm alanında reklamını daha çok yapmaya çalışıyoruz. Bunu da başardığımıza inanıyorum. Gelen misafirlerimizin internet aracılığı ile haberleştiğini biliyoruz. Memnuniyet ve memnuniyetsizliklerini paylaşarak hem bizlere önderlik yapmış oluyorlar hem de yeni gelecek misafirlerimize tesisimiz hakkında bir fikir vebir fikir vermiş, rehberlik yapmış oluyorlar. Yapılan güzel yorumlarla sevinirken az da olsa kötü yorumlara da üzülmüyoruz. Demek ki eksiğimiz var onu düzeltmeye çalışıyoruz. Gelen misafirlerimize bakılacak olursa bunu da başardığımıza inanıyorum. Şu an Karadeniz sahilinde adı memnuniyetle anılan kamplardan biri olduğumuza inanıyorum. Tabi bu bizi şımartmıyor aksine sorumluluğumuzu arttırıyor. Bunun üstüne daha da koymaya çalışıyoruz. Buraya gelen turist gölge kamp hizmetlerinden memnun olduğu için geliyor çünkü biz Ordu’yu ve Perşembe’yi temsil ediyoruz. Elimizden geldiği kadar gücümüz yettiği kadar hatta sınırlarımızı da zorlayarak hizmetlerimizi saygınlığımızla tüm sevecenliğimizle misafirlerimize ev sahipliği yapmaya çalışıyoruz. Çalışma arkadaşlarımla birlikte bu duygularla bu tesisi kaliteli ve ilkeli hizmetlerimizle tüm dünyaya tanıtmaya devam edeceğiz . ARİF KALAFAT ÖZEL HABER

• 0
    ÜZGÜN
    KIZGIN
VOSVOS ŞENLİĞİNİN TARİHİ VE AFİŞİ BELLİ OLDUÖnceki Haber

VOSVOS ŞENLİĞİNİN TARİHİ VE AFİŞİ BELLİ...